Nobody can ever determine what you should do. It´s up to your self.





Det känns som att bloggen håller på att gå under. Men det ska den absolut inte göra. Det är bara lite bloggtorka här. Det ska bli bättre. Och förlåt för dålig uppdatering å så när jag var hos Felicia men vi hade som inte tid att ta kort för vi hade så kul och var i stan osåvidare.

Men nu ska jag berätta nått kul.
Inte det här veckan men nästa vecka ska jag praktisera hos en fotograf vilket ska bli skit kul.
Han bad mig att ta med min kamera och givetvis ska jag det. För då kan jag också säkra er om bilder!

Hihi,
jag vet inte om jag sagt det men Felicia och en annan tjej kommer till mig i slutet av november typ och då har vi lovat oss själva att fota mer!

Kram
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0