we stopped checking for monsters under out bed when we realized they were inside us

vem försökte jag lura jag visste hela tiden
har lärt mig att vara ensam, sånt är livet
ingenting är som det ska längre rasar ner igen och blundar för det som händer
det går aldrig bra när man satsar allt man har
man går in för en sak och blir lämnad kvar
för det är över nu och jag känner mig krossad
allt går i bitar så fort jag börjar hoppas
du finns kvar inom mig, det gör ont när jag tänker på
det fina som vi hade som du aldrig våga satsa på
i mina ögon var du underbar, klart bäst
och när vi låg där i sängen, fan det kändes perfekt
hur kan det sluta såhär när jag vet att det finns chanser
så släpp mig inte nu och låt mig falla över kanten
skit i vad dom säger, och lyssna till dig själv
för om jag kunde så skulle jag ge hela världen till dig.
du kom som en vind, du var som en prins
men du försvann en dag och kommer aldrig att bli min
såren läker med åren, det har dom gjort förut
men du ska veta att jag saknar en bit och det är du
varje gång jag såg dig blev jag alltid lika glad
jag önskar att du fick mig känna så varenda dag
snälla ge mig chansen som du vet att jag är värd
jag har en dröm i mitt huvud, och den slutar inte så här
jag ber dig om en sak men förstår om det är svårt,
men förstör inte det som en gång varit vårt
det var en kort period men det betyder ändå
så nu ger jag dig tid utan att veta hur de går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0