och jag tänker på dej

skin skin som den sol du är,
låt hela världen se ditt vackra leende
jag säger lys lys som den stjärna du är
du lyser upp mitt mörker och jag känner du är med
hur du rör mej, talar, sättet du ser mej
tack mitt hjärta för alla stunder du ger mej
diggar din stil, och sättet du är på
diggar din stil, ja du vet det bara är så
för det bara blev så, vet du kan förstå
tror det finns en högre plan för oss två känner när vi ser på varann
hur du håller i min hand. nu är vi långt isär, olika städer i vårt land
värme som sätter mej i brand, kan vara mörkret där ljuset kommer sen
svårt att ta farväl, svårt att va isär
önskar du vore här. tills vi möts igen sitter jag och räknar dar
du är speciell, för mej helt underbar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0